ستاره ي تنهاييام







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تو میگی بدون من دنیا برات زندونه تنگه ، من میگم بگو عزیزم تو دروغاتم قشنگه .
 
 



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت2:54---8 مرداد 1391
کمبود خواب
با یک روز مرخصی حل می شود.
کمبود وقت
با مدیریت زمــان.
سایر کمبود ها نیـــز علاجی دارند …
با کمبود دست هایت چه کنــم


ramin
ساعت0:52---8 مرداد 1391
اگر تنهاترین تنها شوم، باز خدا هست، او جانشین همه ی نداشتن های من روی زمین است. (دکتر علی شریعتی)


مرسی زیبا بود


persian.girl
ساعت12:55---7 مرداد 1391
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری.بالاخره علت درس نخواندن دانشجویان کشف شد.اگه دوست داری بخندی و دلیلشو بدونی بهم یه سر بزن.اگه دوست داشتی منو لینک کن و تو قسمت نظرات بگو با چه اسمی لینکت کنم.مرسی

tarafdarane sardar
ساعت12:41---7 مرداد 1391
salam mer30 ali bod age gabel donestin be www.sardar_music.loxblog.com ye sari bezanid akhe aga sardar fagat 15 sal dare va ye padidast kheili gamgin mikhone haaaaaaaaaaaaaaaa montazeretonim shayad baham hamkari kardim az tarafe tarafdaran sardar link ham shodid agar mikhahid nazar mostagim khod ra be sardar begoyid be *** (sardarkhaste ) *** yani id sardar moraje konid

ENAYAT
ساعت12:18---7 مرداد 1391
وبلاگت خیلی خیلی خوشگله . ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محدثه در 12:5 | |