ستاره ي تنهاييام







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





ديرگاهيست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام

وسعت درد فقط سهم من است / باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آئينه ز من با خبر است / که اسير شب يلدا شده ام

من که بي تاب شقايق بودم / همدم سردي يخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنيد / تا نبينم که چه تنها شده ام . . .



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت13:43---1 شهريور 1391
روزی پادشاهی از درویشی پرسید، می توانی چیزی مرا بیاموزی که وقتی شادم، عمگین شوم و وقتی غمگینم، شاد؟

درویش پاسخ داد: آری

در هر دو زمان شادی و غم بگو « این نیز بگذرد»


mohammad
ساعت16:04---13 مرداد 1391
سلام ممنون که سرزدی بازم بیا

مهسا
ساعت1:23---11 مرداد 1391
شايدباهم بودن سخت تكرارشودامابه يادهم بودن راهرلحظه ميتوان تكراركرد.

مهدی
ساعت18:05---10 مرداد 1391
مرسی اومدی اپت عالی بود

لیلا
ساعت16:34---10 مرداد 1391
سلام عزیزم مرسی که به وبم اومدی. تو هم وب قشنگی داری تبریک میگمپاسخ:ميسييييييييييييييييييييي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محدثه در 15:49 | |