ستاره ي تنهاييام







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سرخ مي شوي وقتي مي شنوي دوستت دارم

 

زرد مي شوم وقتي مي شنوم دوستش داري

 

چهار شنبه سوري راه انداخته ايم......

 

سرخي تو از من...

 

زردي من ازتو...

 

وتو هميشه مي پري ومن هميشه مي سوزم...

 



نظرات شما عزیزان:

paniz
ساعت18:10---23 آبان 1391
salam khobi?kheyli web khoshkeli dari.khoshhal misham b manam nazar bede.montazeretam

ramin
ساعت2:14---10 آبان 1391
سلام
دارم مینویسم از یه اتفاق
دوست دارم دنبالش کنی
داستان خودمه
مرسی


ramin
ساعت15:35---5 آبان 1391

عاشقانه بودن تنها داشتن یک یار زمینی نیست
عاشق ترین را خدا باید نامید که تنها است اما عاشق همه ی بنده هایش است .
خدایا کاری کن عشقت را درک کنیم و عاشقانه تر عاشقت باشیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محدثه در 12:40 | |